Wysyłka
Nasze instrumenty i akcesoria wysyłamy firmami kurierskimi
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Wysyłka odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub za pobraniem.
Wysyłamy instrumenty na cały świat.
Czas wysyłki podawany w karcie produktu jest orientacyjny. Jeśli czas wysyłki jest ważny proszę o kontakt.
Przesyłki są ubezpieczone. Za uszkodzenie przesyłki odpowiada przewoźnik. Reklamacja może być wniesiona jedynie po spisaniu protokołu szkody w obecności kuriera.
Akceptujemy następujące formy płatności:
-
Przelew bankowy - po wypełnieniu formularza klient wpłaca kwotę zamówienia wraz z kosztami przesyłki na konto otrzymane w e-mailu potwierdzającym zamówienie towarów. Jest to najtańsza forma zakupów, nie licząc odbioru osobistego.
-
Za pobraniem - zapłata za towar odbywa się u kuriera dostarczającego zamówienie. Ta forma zapłaty powoduje nieco wyższy koszt wysyłki.
-
Płatności elektroniczne - Bramki płatnicze Paynow oraz Tpay
-
Płatności kartami płatniczymi - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A
Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Zwroty
Kupujący w naszym sklepie ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni. Prosimy o przesłanie formularza rezygnacji z zakupu pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Wzór formularza można pobrać
tutaj.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar (bez kosztów wysyłki) zostaną wysłane na podane konto w ciągu 14 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera ! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.