Twój koszyk jest pusty ...
» Wysyłka, płatności, zwroty

Aktualności

Wysyłka, płatności, zwroty

Wysyłka
jest realizowana w dwóch wariantach:
1. Poczta Polska - akcesoria
2. Kurierem UPS - instrumenty
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Wysyłka odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub za pobraniem.
Wysyłamy instrumenty na cały świat.

Akceptujemy następujące formy płatności:

- Przelew bankowy - po wypełnieniu formularza klient wpłaca kwotę zamówienia wraz z kosztami przesyłki na konto otrzymane w e-mailu potwierdzającym zamówienie towarów. Jest to najtańsza forma zakupów, nie licząc odbioru osobistego.

- Za pobraniem - zapłata za towar odbywa się u kuriera dostarczającego zamówienie. Ta forma zapłaty powoduje nieco wyższy koszt wysyłki.

W razie zainteresowania inną formą płatności, prosimy o kontakt

Zwroty


Kupujący w naszym sklepie ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni. Prosimy o przesłanie formularza rezygnacji z zakupu pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Wzór formularza można pobrać tutaj.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto  w ciągu 14 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl